Olje og energi

norman
24.07.2018 kl 14:13 6356

Pick Up
Du unnlater å nevne det fordi det ikke passer dine meninger. Derfor tenkte jeg det var greit å nyansere det hele litt.
Når det er sagt så har jeg som sagt ingen tro på at Couillard snur i dette spørsmålet, men ved et regjeringsskifte så er alt helt åpent. CAQ lover en boost i økonomien, og det løftet kan ikke holdes uten at man utnytter de ressursene man har. Og en betydelig ressurs har man liggende i bakken, og kan kun utvinnes i vesentlig grad ved fracking.
Du påstår at flertallet i befolkningen er mot utvinning, men da må du nesten bevise den påstanden. Den siste meningsmålingen ang. dette spørsmålet viste tvert i mot et stort flertall for utvinning ved fracking. Den kom ut omtrent samtidig som pressekonferansen til Melancon og Moreau.
NB. Jeg sitter ikke med aksjer i QEC nå, da jeg ikke stoler på noen av den gjengen der borte. Jeg solgte alle mine aksjer dagen etter pressekonferansen, og avventer inntil Couillard og Moreau har sagt sitt siste ord.
Jeg sier bare at bildet er mye mer nyansert enn du skal ha det til. Som vanlig!
Redigert 21.01.2021 kl 00:25

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.