Shipping

Landmannen
26.07.2018 kl 19:46 1392

En pen oppgang, men det er dog en del som gjenstår. Volumet øker, men ratene er fortsatt lave - noe som vil bedre seg ut i 2019. Handelskrigen er (i mine øyne) noe overdrevet, med mindre man tror på en generell nedgang i forbruk over hele verden, og at etterspørsel etter High & Heavy vil fordunste (segmentet med de beste ratene). Hvis du ser på kursutviklingen til et par av WWLs store kunder innen segmentet, Caterpillar og John Deere, så er det ikke noe som tilsier en generell nedgang slik noen journalister finner det for opportunt å skrive om. Jeg tror dog jeg vinner veddemålet om to poser peanøtter som er innsatsen på om kursen står i 45 etter Q2 presentasjon! Jeg synes kursutviklingen (kursbygging?) de siste par ukene har vært interessant, og ser frem til å se om det er noen endringer i Topp 20 til mandag - det er jo snart bare fond og de to hovedeierne som har aksjen!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.