Olje

aborum
27.07.2018 kl 19:49 10076

Jeg tror nogen her glemmer, at ikke alle har købt til kurs 6,75; det kunne tænkes at flere sidder fra markant lavere kurser og har behov for at rebalancere på grund af tilbud i andre papirer. Uanset om IOX er (blevet) et bedre papir at investere i, er selskabet ikke alene om at tilbyde en god investering. Som eksempel kan nævnes at flere af FANG aktierne er faldet betydeligt på regnskaber og fremtidig guidance.

Nogen mener, de kan få et bedre afkast ved at rebalancere i perioder, mens andre har det bedst med at tage en position og afvente markedet, men de fleste retailere bør enten sidde i ro eller købe sig ind i et indeks. Jeg skal ikke pege fingre, da jeg selv har en tendens til at finde konfirmandkortet, når markedet er imod min egen strategi - uagtet at jeg selv kan blive udråbt som konfirmand, så noterer jeg mig, at konfirmander altid/ofte sælger med tab.

IOX er fortsat i en positiv trend og selv om casen afventer videre bekræftelse fra ledelsen vedr. borekampagne 2.0, må man glæde sig over at aktien fortsat er i stand til at holde niveauet flere uger efter meldingen om COR-6. De fleste her på IOX tickeren har været med længe nok til at vide, at aktien set over de sidste 18 måneder har haft en klar tendens til at falde tilbage efter ganske få dages handel. Som IOX aktionær må man derfor statistisk set være svært tilfreds med at aktien ser ud til at holde 6,00 og forhåbentligt vil etablere definitiv støtte på dette niveau indtil en stærk melding løfter aktien længere op.
Redigert 27.07.2018 kl 19:52

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.