Shipping

Natt1369
22.11.2019 kl 17:59 8227

Jeg regner de nye endringene for rene formaliteter. Utifra tidligere rapporter, forstår jeg det slik at det er åpning for å kjøpe tilbake egne aksjer, men at de heller velger langsiktige investeringer i f.eks. eiendom i Shanghai. Når det er sagt, så tror jeg også de har ønsket å avvente i forhold til IMO2020, og konskvensene av det. Tilbakekjøp, og bygging av nye skip kommer nok snart, når realitetene for 2020 og årene framover blir klarere. Enhver idiot, utenom DNB, må da evne å se at Jinhui kommer til å håve inn penger i årene framover.

Som en liten bonus: https://www.nettavisen.no/okonomi/kinas-nye-super-kraftverk-spyr-ut-seks-ganger-norges-totale-klimautslipp/3423881787.html
Redigert 21.01.2021 kl 06:11

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.