IKT

Jadaok
28.07.2018 kl 21:51 10355

Rabler ned noe litt hulter til bulter. Vært i Tyskland i ferien, der brukes det kontanter. jeg telte 8 av ti på lidl og Aldi brukte kontanter. De butikkene trenger virkelig cashmanagment, men butikkene ser helt like ut som for ti år siden. priser skrives med tusjplakater blant annet. For meg virker det som at kjedene har bestemt seg, de gidder ikke å investere i ny teknologi som de strengt tatt ikke trenger. De er så lite innovative: ultrakonservative.

Var på en coop extra i dag, der hadde de safepay fra Gunnebogroup. Skuffende! Ser at Gunnebo omsetter for fem ganger mer enn Strong. Kunne de vært interessert i å kjøpe Strong/cashguard..... ER det ubestridt at casguard er bedre enn safepay? Strong sier at Alimerka byttet til dem etter å ha prøvd en annen konkurrent først, var det safepay, eller finnes det andre?

Kommunikasjon til markedet. Vi var inne på det etter q2 at Jørgen tidligere hadde skrytt av cit veskene sine, men så måte de likevel utbedres. Hva med linken om at click og collect i russland skulle begynne å eskalerer https://www.strongpoint.com/news/clickcollect-project-in-russia-starting-to-pick-up-speed/ når de i q2 sier at de fortsatt evaluerer skapene? Dette henger jo ikke på greip.Jeg har gått igjennom noen børsmeldinger om c og c. første sier at de kan tåle 30 minus grader, en senere melding sier at de kan tåle minus 25, og de seneste meldingen sier de ingenting om det. er det det som er problemet, at de ikke tåler kulden i Russland??

God aften!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.