IKT

riskypick
28.07.2018 kl 22:16 10307

Takk for et meget godt innlegg jadaok. Det høres ikke helt bra ut at de først skriver -30 og siden -25. Det kan jo absolutt være årsaken til at det går tregt i Russland. Kommunikasjon er meget viktig. Jeg merker at jeg ikke har studert caset godt nok. Jeg har imidlertid kjøpt noen fler aksjer etter q2-rapport da jeg syntes det var en del positiv lesning,også var det jo fin cit ordre de fikk nå. Husker ikke alt konkret fra rapporten nå,men blir litt overrasket om ikke H2 blir bedre enn H1.
Jeg har med andre troa på et godt år for strong totalt sett. Fin utvikling internasjonalt.

Labels utvikler seg dessuten veldig bra. Dette sammen med en anselig mengde CIT,POS,cc ordre og et betydelig antall bestilte cash management systemer burde gi et godt H2.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.