IKT

Hektar
30.07.2018 kl 01:07 2713

Istedet for å be om "empirisk bevis" fra andre, kan du ikke heller finne empirisk bevis på at det ikke stemmer selv? Det er liksom det ultimate forsvaret det her, prakke på andre lassevis med jobb fordi du ikke tåler å høre sannheten. Frafallet har vært kraftig for et online multiplayer spill. Det kan ikke fornektes. Og det vil sannsynligvis fortsette etter en stabiliseringsperiode, disse DLC-ene drar ikke nye folk til CE.

Er du da fornøyd når CE begynner å peake under 10 000 igjen? Er allerede perioder med under 5000 online. Synes du dette er bra? Er dette din definisjon av "suksess"? Minner igjen på at hver eneste krone Funcom tjente på CE i fjor (det voldsomme overskuddet), allerede var brukt opp på å videreutvikle CE før året var omme. Den eiendelen er blåst heftig opp, en dag begynner avskriving.

Redigering - For å komme dette evige gnålet i forveien og unngå 3-4 innlegg med svada: Nei, jeg spår ikke Funcom ned mot Q2 rapporten. Nei, jeg har ikke short. Nei, jeg eier faktisk aksjer selv. Nei, jeg anbefaler ikke salg. Nei, jeg kommer nok til å kjøpe meg ytterligere opp i Funcom i nærmeste fremtid.
Redigert 30.07.2018 kl 01:11

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.