Farma

Hayen
27.11.2019 kl 22:02 7656

Interessante tanker Oppgang kommer.
Jeg har ikke noe grunnlag for å synse om Asieris er på banen, men jeg HÅPER du tar feil.
Årsaken er enkel: jeg ønsker ikke å bli kjøpt ut nå. Jeg skal iallefall tviholde på mine, så håper jeg tilstrekkelig antall store og mindre aksjonærer gjør det samme.

Min løse teori er noe mindre avansert:
En aktør skal ha aksjer og bruker algoritmehandel til formålet.
På et eller annet tidspunkt kommer enda en aktør på banen med samme formål og samme type verktøy.
Etter hvert blir det bortimot uunngåelig at aksjen bryter gjennom både 60 og gammel topp på 63,4. Teknisk brudd opp er et faktum og det blinker kraftig for videre oppgang
Algoritmene går til krig mot hverandre og genererer et heftig volum.
Brudd opp og solid volum tiltrekker seg enda flere algoritmer, akkurat som måser som jager sild på sjøen.
I sum gir det et vanvittig kjør.

Om jeg har rett? Aner ikke.
Det som plager meg litt, er at det ser ut som noen har det travelt med å kjøpe. Forhåpentligvis er ikke det situasjonen, men at algoritmer i vill kamp får det til å se ut sånn.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.