Farma

Londonmannen
28.11.2019 kl 08:31 6248

Bravi
Enig i at bud gjerne ligger anslagsvis 30-40% over gjeldende kurs. Men til syvende og sist er det vi aksjonærer som må si ja eller nei til budet som kommer. Det som bekymrer meg er at såpass mange hevder de er villige til å kaste kortene for bud langt under kr 500,- og det i en aksje der ledelsen har de beste forutsetninger for å gjøre NLC til SoC i det amerikanske markedet. Skulle BLC bli SoC så mener jeg at markedsandelen bør komme opp i 40-60%. Når msn da begynner å regne på et reelt potensiale, så skjønner jeg at PHO etterhvert kan bli et hett oppkjøpsobjekt, men samtidig skjønner jeg ikke aksjonærer som vurderer å gi tilslag på bud under kr 1000,-! Dersom man er så gavmild bør man vurdere hensikten med å være investert i aksjemarkedet.
Redigert 21.01.2021 kl 03:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.