Sjømat ‑ fiskeri og oppdrett

SCK
01.08.2018 kl 00:15 9261

Aktiv forvaltning slik Aksjeguru bedriver gir nok mer i kassen, selv om salg på en dag da Kepler roper kjøp på omtrent hele sektoren ble uheldig. Men en kan ikke dvele ved det, det hører like naturlig med som svingninger i kursen.
Det krever også mer av investoren å til stadighet spisse sine investeringer, men har man interesse og tid for det så er det nok mer lønnsomt som sagt.
SALM har for de fleste vært ansett som vel godt priset. Jeg var ikke helt enig, kjøpte en pen post månedskiftet juni/ juli på 345. Min klokketro har gitt pen gevinst. Så her i gården er det stort sett en ting som gjelder: kjøp, kjøp og kjøp. På det du har tro på. Da vil forhåpentligvis grafen i snitt vise stigning, medregnet nedoverbakke på ferden.
Trolig ville det vært lønnsomt å selge SALM rundt dagens sluttkurs, og kjøp tilbake på den dippen som trolig kommer. Den gleden kan andre få.
:)
Kan føye til at jeg startet kjøp av SALM 30 april 2015 på kurs 120. Det går an å sitte lang også
Altså, det er absolutt en strategi å sitte lang, poenget er i hvilke.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.