Farma

rockpus
04.12.2019 kl 09:58 2400

Merlin stakk hånden inn i et vepsebol nå!

Rent prinsippielt må det være både legitimt og riktig å vurdere en aksje annerledes når kursen er rundt 90 i forhold til rundt 60. Spesielt når det ikke er kommet andre momenter inn i vurderingen enn at en kjent spekulant har kjøpt seg inn i selskapet.
Selv dreit jeg meg ut igjen når jeg solgte allerede på kurs 59. Frykten for da å miste en allerede opparbeidet gevinst ble større en lysten til å ta sjansen på å være med videre.
Uansett synes jeg det er alt for stor risiko å kjøpe meg inn igjen på dagens kurs. Selskapet har mye å bevise før vi kan fastslå at brukerfrekvens og salg går fort nok frem til å forsvare videre kursstigning.. Spetalen har i tillegg vist mang en gang at han går like fort ut som inn når han har oppnådd det han ville. Tenk bare på hans inntreden i NEL.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.