Farma

såpe i øynene
04.12.2019 kl 16:27 12187

En skal vel være ganske redusert for ikke å se hva som foregår. Hegnar og andre fokuserer på en som har handlet 100K. 1 time etter åpning var det omsatt for samme beløp. Sannheten er at Norske meglerhus har sittet og sitter på siden uten et snev av forståelse om hvilket marked som åpner seg.. Denne aksjen skal ikke i 100. Realistisk 500-1000. Drøm 2000-3000. Så får oljefondet kjøpe våpen og pensjonsfondet selge seg ned for å sponse vindmølleparker. At man satser på å bedre livet til millioner teller ikke. Blir kvalm av hele finans gjengen. NEL. Piss. Photocure er Norges bidrag for å bedre verden. Så får andre kjøpe fyr fisk. Håper inderlig noen lakseoppdrettere ønsker ny bobil. Den kan allerede være på plass mandag. Tror vi bryter 200 innen sommerferien. Fremdeles billig, men.... Oppkjøp 500-1000 ?.Skulle ønske noen seriøse meglerhus ( hvis de finnes ) fant frem kalkulatoren. Siden de ikke er posisjonert for eventyret som venter kan vi heller ikke vente anbefalinger. Er grunner til at jeg ikke ønsker å sette pensjonen i fond. Kun fondfinans som hadde litt peiling. Snart er vel de ute også etter at stjerne analytykeren ga seg. Nå er det bare russ igjen. Kjøper 10 K til i morgen, Hva en skriver her betyr intet med omsetningen en ser nå. Mini S med sine 100 K oppslag blir en vits., men " journalistene " synes tydeligvis dette er news. Kvalmende. Nå ristes det ene konkurstrollet ut fra treet om at børsen er overpriset. Vet ikke hvor mange ganger den gjengen har vært konk, men pinlig er det. Under 80 dobbler jeg, over 500 selger jeg. God jul aksjonærer.
Redigert 21.01.2021 kl 02:44

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.