IKT

Jadaok
01.08.2018 kl 23:36 3918

tidligere skrev de hvor mange CG de solgte. hvorfor sier de ikke noe om dette lengre. vi må bare gjette oss til hvor mye de selger. når man holder noe skjult, så er det ikke fordi det er positivt. irriterer meg en del over rapporteringen egentlig - lite gjennomsiktelig. tidligere erfaring fra børsen er å holde seg unna selskaper som holder vesentlige ting av interesse skjult/internt. feks når de sier at 9 av 10 cg kom utenom norden forrige kvartal, var allimerka omsetningen en del av disse 9? rapportene og kommunikasjonen (som omtalt her tidligere, ref. Waaler) er på et helt amatør nivå. hvor mange cg solgte de i forrige kvartal, og hvor mange i tyskland? Du kan ikke skrive at vi har doblet salget fra i fjor i tyskland uten å si hvor mange de solgte. Det er helt latterlig. hvis de solgte 10 i fjor, så, yes, da er det 20 i år. Jeg må ha en stor ordre til før jeg kjøper mer. Hvis den ikke kommer ila et par mnd., så er det hasta la vista.
Redigert 01.08.2018 kl 23:40

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.