Farma

kreinh
06.12.2019 kl 13:20 2820

Det som irriterer meg er at en analyse fra lille Norne skal ha så stor virkning. Vil ikke forundre meg heller om når vi gikk til 100 var det kanskje bare en pump og dump stunt fra Spetalen for å komme seg ut igjen med kjempe gevinst.
Så har du norsk media som kommer til å blåse opp at Spetalen har solgt igjen med påfølgende flukt av flere av de nervøse pharma gutta.
Norsk analyse og kommentarer om Photocure viser hvor lite journalistene setter seg inn i stoffet.
Også er det lenge til 4Q. Kvartals presentasjonene er de fire gangene i året selskapet "letter" på sløret slik at vi kan få ett lite innblikk i hvordan det går. Andre selskaper kan melde om kontrakter, mens vi må synse på utplassering av scope. Som heller ikke er eksakte tall en gang fordi ikke alle vil "reklamere" på Cysview.com at de har dette tilgjengelig. Veldig vanskelig å skjønne!
Skulle vel aldri ha skrevet dette når jeg er så frustrert..
For den utålmodige pharma gjengen er det lenge til den 27 februar.
Redigert 21.01.2021 kl 06:27

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.