Farma

06.12.2019 kl 14:17 2421

Hei, inntil nylig medaksjonær i PHO. Kudos til deg for å ta profitten, det er aldri feil. Det jeg må arrestere deg på er at du kaller dette en Dead cat bounce, dette forbeholder jeg selskaper som er i en nedadgående dødsspiral, det er noe absolutt Photocure ikke er. Trenden er oppover, både før og etter denne voldsomme reprisingen. Selv har jeg sittet i litt over et år nå med mine PHO aksjer, det har vært et år fylt av oppturer og nedturer, jeg har hatt fingern på salgsknappen flere ganger. Heldigvis gjorde jeg aldri det, og var inne når både Cevira ble meldt, og den siste tids bullishe oppgang. Å påstå at det er nyhetstørke i PHO er også litt av en overdrivelse, aldri før har selskapet vært så på hugget med børsmeldinger som nå. Ellers lykke til med dine investeringer, jeg håper jo selvfølgelig for min egen vinnings del at kursen fortsetter opp, og håper du er klar til å være med på ferden videre. :)
Redigert 21.01.2021 kl 01:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.