Farma

Korsar
09.12.2019 kl 10:25 4060

Vil alltid være forsiktig med å erklære ting som at "Vi kan ta farvel til 20 tallet" osv. Noen av oss husker fremdeles da de mest ekstatiske hausserne gaulet her at det var siste gang man så en tosifret NANO-kurs, hvorpå den begynte å falle sine over 80% fra den ferske tresifrede kursen... :-)

Først: Man må hele tiden ta hensyn til at markedet har en utvikler bevissthet om den faktiske tid og vei til kommersialisering
Dernest: Man må ikke forveksle blind og ukritisk tro med faktiske prosesser

Personlig medførte det at jeg (som vanlig) raskt hang meg på en åpenbar kursboom ved åpning, og solgte meg ut da dagens "tekniske metning" på over 8% flatet ut. Så igjen sitter jeg og venter på billig inngang. NANO er nå en traders drømmeaksje.

PS: Mht BGBIO så sitter jeg selvsagt passivt der selv om aksjen har vært opp tilsvarende NANO i dag. Av den enkle grunn at den er for illikvid til å trade med. her satser jeg bare på å sitte til det blir fett nok og også volumet booster. Men å la være å bruke NANO aktivt nå for tiden, ville ikke falle meg inn.
Redigert 21.01.2021 kl 08:48

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.