Farma

Korsar
09.12.2019 kl 10:42 3960

Enkelte her har minnet om mitt kursmål 40 ved årsslutt. Foreløpig ligger jeg noe bak det, men implisitt i dette kursmålet var jo at NANO ville komme med noe mer til ASH enn det ser ut til foreløpig. Derfor er det at jeg fremdeles ikke går inn i NANO for å sitte på mot en jevn stigning, men derimot benytte meg av det klassiske siksakmønsteret og hver gang komme meg ut i tide før vi får en ny tilbake-til-start-opplevelse.

Foreløpig ser det ut til å ha vært ganske smart å hoppe av midt på 31-tallet idag. En viss ASH-entusiasme fremdeles kan imidlertid gi et par nye mindre oppturer før det sovnes i sokkene igjen, så jeg sitter selvsagt og følger med om man ta en trade eller to til til dess.

PS: kan bare kort nevne at jeg nå fikk inn noen slengere (totalt drøyt 6000 aksjer) på 30,50-tallet, og vurderer fortløpende hvor intelligent det var :-)
Redigert 21.01.2021 kl 08:48

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.