Farma

Korsar
09.12.2019 kl 11:09 3874

Bullinvestor,
det er korrekt observert at jeg også sitter med en litt langsiktig post i NANO, selv om også den er til salgs om utviklingen gir svette ideer.
Men dagens tradepost på morgenen solgte jeg helt ut på 31-tallet, det er greit nok.
Og så hoppet jeg inn igjen med ca. en tredjedel (ca. 6000) aksjer) midt på 30-tallet igjen. men det spørs hvor fort jeg får noe ut av den posten, syns det lugger litt nå.
Uansett blir nok dagen OK for min del, vi må jo ned på 27 (jfr. at forrige trade var 3 ganger så stor) før jeg taper allerede innhanket dagsmargin.
Og 27?! Sånn elendighet overlater jeg til andre å true med :-)
Tenker istedet at aksjen har funnet seg greit volatilitetsrom for dagen. I morra vil jeg derimot være veldig på alerten om det skulle komme en "klassisk" ASH trynejager, og vil hoppe av på sekunder om det går slik, Men tror med 80% sannsynlighet at ASH vil gå ganske rolig over.

Redigert 21.01.2021 kl 08:48

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.