Offshore

BalClo
29.12.2017 kl 13:43 2843

Ja, jeg tenkte på det samme. Ser det er en del salg rundt 4,40 og noen tenker gjerne at de vil selge for å få tapet realisert på 2017-ligningen. Men jeg tror også det er for sent i dag. Jeg tror man måtte selge i går for å få dette registrert på 2017. Menmen, kan jo være noen som har kjøpt på 2-tallet og som synes 4,35 gir en fin gevinst. Okke som - tipper denne vil stige godt i året som kommer. EMGS har klart å holde hodet over vannet igjennom oljekrisen og har gjort de rette tingene - de har redusert aktiviteten slik at den passer godt til det markedet de er i. Men likevel er de godt skodd dersom det skulle komme inn flere oppdrag og de må øke produksjonen. Alt tyder også på at de kommer til å få et jevnt salg fra data-biblioteket fremover. Hvis det viser seg at teknologien til EMGS passer bra i Indonesia så kan det fort bli masse arbeid der også.

Jeg har tapt mye penger på EMGS-aksjer, men solgte meg ut før det kollapset helt. Kjøpte meg så inn igjen nokså nær bunnen. Nå skal det ikke stige veldig mye mer før hele EMGS-eventyret mitt går i pluss - det hadde jeg ikke trodd :-)
Redigert 29.12.2017 kl 13:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.