Olje og energi

Karl Ewa
06.08.2018 kl 09:34 17600

Ingen hakket og slengte med lappa mot grunarius. Han er også i likhet med flere andre, bla. Domus, Fluefiskeren, Pickup, Tuja. og andre en verdifull debatant. Grunarius har tatt grundig feil før. Jeg var med i NEC da Grunarius hadde stor tro på Fracking i NY. Han ledet til og med ett opprør mot ledelsen sammen med aksjonærer og ei sterk gruppe som kalte seg "Oslogruppa". Vi var alle med i dass da det gikk til helvete. Det eneste positive som kom ut av NEC var Penoro som ble skilt ut før den store smellen. Så Grunarius har nok en intens motvilje til alt som har med fracktillatelser å gjøre, men alle kan ta feil en gang iblant. Jeg har selvsagt stor respekt for Grunarius. Og jeg kan ikke huske at han har vært utsatt for så stor utskjelling slik du påstår. .
Redigert 20.01.2021 kl 21:03

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.