Finans

Blackwhite
29.12.2017 kl 19:34 5071

En ting irriterer meg. Og det er når enkelte hevder at shorting er årsaken til kursnedgang. Det er liksom for mange et svar på alt, ikke bare i axa men i en drøss andre selskaper. Dessverre er det bare skolegutter og speiderjenter som ikke forstår hva det faktisk innebærer. Det er en ærlig sak å å shorte, vi snakker ikke om shorts eller mankinien dere ikler dere når dere bader, men å selge aksjer først, for så å kjøpe tilbake aksjene for en rimeligere penge. Når veddemålet er satt, skjer det ikke stort annet enn å vente på kursfallet. Dumping av aksjer for å snu en trend som i axa, krever sin mann. Derimot skal vi alle være glad for likvide aksjer som gir rom for øretrilling. SS har jeg hatt mange morsomme ordvekslingen med. Og uten sånne som ham gidder jeg ikke henge på HOs sirkus eller tivoli! Skål for årets siste børsdag og all glede HO gir!!!!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.