Gull og gruve

Hammers
HAMMER 30.12.2017 kl 00:51 13398

Jeg kan NULL om dagens ELEMENT, men vet at selskapet skiftet navn fra tidligere...??? til ELE senhøstes i år.
Det gamle ble kanskje FOR krevende - siden det var en ren katastrofe med en flom av emisjoner og pengetrøbbel fra start til mål.

Tar man et googlesøk på ELEMENT ASA finner man en fyr med geologiske interesser (som passer bra med selskapets drift) -
og som har startet et selskap. Videre ble det i følge en børsmelding i november ansatt en kvinnelig medarbeider (Cecilie Grue).
Betyr dette at det nå er 2 (TO) ansatte i dette tidligere skandaleprosjektet........
........ som nå har funnet en "ny vår" ved å slenge seg på en blockchain-bølge (noen tror vel at dette dreier seg om Bitcoin???).

Ikke vet jeg, men jeg er ganske sikker på at dette må dreie seg om kreative hoder som utnytter ny teknologi - og som med det rundlurer
den store hopen. Ikke NOE nytt er skapt i ELE, men kursen har 4-boblet seg på 2 mnd!
Man kan lure; har selskapet i det hele tatt noe som helst av verdier å vise til......bortsett fra fine ord i presentasjonen?

Ellers bør man kanskje merke seg at storeier Blue Ocean Advisors har solgt nesten alt
på oppgangen (Investor Sæther har dog nylig kjøpt en post).

Hilsen Hammers.......som ikke bryr seg stort om naboen vinner i Lotto - ei heller om noen har papirgevinst i ELE -
men hva bygges egentlig oppgangen på? Over 20% på årets siste handelsdag uten nyheter.
Dette vitner om idioti/desperasjon etter "lette" penger.....eller kanskje aller helst folks uvitenhet???

PS, PS: I dag gikk jeg inn på et par ELE-tråder fra 2 ulike nicks, men så til min forundring at jeg var avstengt fra BEGGE!
Jøss, tenkte jeg - ønsker de ikke saklig kritikk/kommentarer om selskapet. Helt klart ikke - så jeg skriver heller dette!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.