Farma

Londonmannen
18.12.2019 kl 20:40 1678

PHO med FDA godkjent produkt, gode refusjonsordninger på plass, med over 215 scope utplassert i de 30 største MSAene i USA, anbefalt av AUA og pasientorganisasjoner og som opplever vekst kvartal etter kvartal etter kvartal.

Må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner denne nedsnakkingen enkelte driver med PHO. At man samtidig må dra inn andre selskap og nærmest lage en konkurranse av hvilke selskap som skal stige mest virker også en smule patetisk. PHO klarer seg utmerket og jeg vil tro flere andre norske farmasiselskaper vil gjøre det samme. Jeg gleder meg med enhver som tjener penger på børsen. Men det hadde vært herlig å kunne gå inn på en PHO streng og faktisk finne info og synspunkter på PHO og ikke alle mulige andre norske farmasiselskaper. Dersom jeg vil lese om NANO så går jeg inn på en NANO streng, dersom jeg bil lese om TRVX så går jeg inn på TRVX og når jeg ønsker å lese om PCIB så finner jeg enkelt en PCIB streng. Dette kan da ikke være så fryktelig vanskelig.
Redigert 21.01.2021 kl 06:00

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.