Farma

inva
20.12.2019 kl 18:21 3835

Min vurdering er så langt at Sippi kommer godt ut av dette. Både prising og løsning. Jeg har hele tiden tenkt at å være eneste tilbyder på markedet ikke bare er en fordel. Når innkjøpere skal hente inn anbud i en konkurranse og det er bare er en løsning tilgjengelig på markedet, så kan det føre til at ting blir utsatt eller kansellert. Da er det bedre å ha det beste produktet til en bra pris. I tillegg er det (som jeg vet om) bare Sippi som har det livreddende systemet som forhindrer bakterieoppbygging og fare for livstruende infeksjoner for pasienten. Tipper det er nok til at Sippi blir valgt. Jeg lener meg her også på Reiten sin DD, de ville aldri investert i dette hvis det ikke var liv laga.
Redigert 20.01.2021 kl 19:59

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.