Farma

26.12.2019 kl 12:42 2962

Sannheten er at vi alle ønsker høyere bruksfrekvens for BLC, en annen sannhet er også at vi ikke har den fjerneste ide om bruksfrekvensen på WLC.
Vi har derfor ingen kjent frekvens å vurdere mot, dessverre.
Men vi er alle enig om at den virker å være for lav, hvertfall vet vi at det gjenstår ekstrem kapasitet på dem.
Jeg har en teori om at dette ble Belettes bane i selskapet, jeg tror ikke mannen fulgte opp klinikkene på en tilfredsstillende måte etter at skopene var utplassert. Jeg mener bestemt at mine tanker rundt nettopp det sammenfaller med skiftet av USA sjef samt DS sin erkjennelse av at bruksfrekvensen er for lav og at han setter inn eksisterende og nye ressurser for å søke å hente i det "fortapte" og komme tilbake "on track"

Tror vi kan sammenligne det med forfall generelt. En skole som er ny må vedlikeholdes underveis ellers forfaller den fort, blir forfallet stort koster det desto mer å få den tilbake i ordentlig stand igjen.
Sikkert mange som ikke følger mine tanker her, men det lever jeg godt.
Redigert 26.12.2019 kl 12:43

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.