Farma

focuss
26.12.2019 kl 12:59 2928

Når det gjelder brukerfrekvens så har jo DS nå vært veldig klar på dette. Ny mann COY vil endre strategi fra den tidligere strategien som var prioritering av "low hanging fruit" til å prioritere klinikker der de mener brukerfrekvensen vil være høyere. Kan høres ut som at det blir mer å måle organisasjonen på antall kit solgt og ikke på hvor mange Scope installert. Nå er det allerede installert så mange scope så det holder til å vokse 500-1000% uten flere scope. Så får vel heller de som ikke har scope men ønsker det ta kontakt. At strategi endres når situasjonen endres dreier seg om ledelse. Det vil selvfølgelig fortsatt jobbes med å få installert flere scope, men prioriteringen justeres.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.