Olje

Kremen
10.08.2018 kl 19:29 1441

Du har rett aborum, gratulerer fra den brasilianske divisjonen også. Jeg forsøkte å vekte opp men lyktes dessverre ikke med det, men ble sittende stille med beholdningen i det minste. Rentefondet jeg innløste kommer vel på konto på mandag eller tirsdag antar jeg. Det ble med forsøket. Får se hva jeg gjør med penga til uken. I nytt rentefond skal de hvertfall ikke. Må ha de likvid. Kanskje jeg skal følge deg aborum med en liten tradingportefølje, noe jeg har liten erfaring med og egentlig ikke tid til. Mer i IOX burde jeg ikke ta, men kan bli for fristende på fortsatt lav kurs.

Nå blir det besøk av vingårder og litt ski i Valle Nevado i Chile en ukes tid. Måtte IOX gå til himmels i mellomtiden. En god helg til dere alle!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.