Grønne aksjer

Lobbe
09.01.2020 kl 21:20 10686

Hei. Eg har tegnet dinne gongen også som tidligere år. Og siden eg stort sett er langsiktig i mine invisteringer så har eg både tid og godt tolvod til og sitte i fleire år. Og OCE er ikkje berre bølgebrytande men faktisk banebrytande med sitt unike prosjekt så ditte blir nokre koselige år framover. Har og hatt eit personleg møte med Asbjørn Skotte for vel 2 år sidan og eg vart igrunnen litt betatt av kva for noko ditte kunne vere. Vi bør nesten vere stolte av at mi er medeigarar av eit slikt miljøselskap som er unikt i sitt liv. Så langsiktig heit er ein dyd som ein viss sunnmøring sa. Og klima er då også i vinden men, selskapet treng ikkje dra hjelp for ditte kjem av seg skjølv dei neste åra, så lukke til med eigarar.
Redigert 21.01.2021 kl 06:41

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.