Transport

Strategi
11.01.2020 kl 17:21 10943

Det første jeg tenker er at her er det viktig å holde seg fulllastet fremover.
Det andre jeg tenker er at snuoprasjonen ; lønnsomhet fremfor vekst samt NEXT programmet har gitt og kommer til å gi meget gode resultater når også Next strategien blir iverksatt.
Dette alene har skapt meget store verdier ( lønnsomhet ff vekst , alt her er sannsyligvis ikke implementert ferdig) og fremtidige store inntekter på bakgrunn av NEXT programmet vil komme.
Det tredje jeg tenker er at kompensasjon fra Boeing og RR kan innbringe rundt 18 kr pr. aksje, selv har jeg ikke belegg for å hevde dette, men mye blir det.
Det fjerde jeg tenker er at rep. emisjonen vil innbringe bra med cash for selskapet, utvanning blir ikke betydelig.
Det femte jeg tenker er at når det snakkes om prising på dagens selskap med kompensasjon er 70 kr latterlig lavt, vil tro at NAS etter kompensajon vil gå til 60++.
Det sjette jeg tenker er at et bud vil være rundt 100 mill.++
Det 7 jeg tenker er at kursen nå vil øke bra på fremover baset på de utsikter og muligheter som ligger fremfor Norwegian som selskap med eller uten en budgiver.
Det 8 jeg tenker basert på god e innspill på denne tråden er at selskapet blir dyrere og dyrere og at det er sannsynlig at et bud kan komme i nærmeste framtid basert
på at det er billigere å kjøpe nå enn om et år eller to.

Bare noen tanker :-)
Redigert 11.01.2020 kl 17:24

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.