Farma

Oppgang Kommer
15.08.2018 kl 21:30 3530

Merlin 20:45 i dag.

Når skal du slutte å forsøke å baisse med noe du tror er en akseptabel og avansert metode?
Det finnes mange idioter i dette markedet, men de fleste er såpass oppegående at de gjennomskuer det som blir skrevet om Hansson`s og deres selskap HS sin finansielle situasjon.
De som ikke baisser, og det gjelder nok nesten 100% av de langsiktige aksjonærene i PHO begynner å bli passelig lei enveiskjøringen med avkledningen av Hansson og sønn på PHO-trådene.
Denne tråden oppfatter jeg som en baissetråd mot PHO.
Ikke at jeg personlig bryr meg så mye om dette storstilte forsøket på å få tak i billige aksjer, men av hensyn til de dere skremmer til å kaste gode penger etter dårlige.
Jeg får si som mannen bak nicket `interessert`skrev en gang på en PHO tråd for mange år siden:
-Når alt kommer til alt så er menneskets språk bare en gjenspeiling av et apenes brøl-..

Språket kan brukes til så mangt, og alt blir relativt når man vrenger på språket.

Det er bare 6 dager siden du, Merlin hadde en helt annen innfallsvinkel i f t PHO, `og at alt kan bli relativt` i f t språk fordi det kan brukes i så mange variasjoner.
At du, Merlin har gjort helomvending i pen eller stygg innpakning (bruk det som passer) betyr vel at du ikke klarte å fordøye den brå oppgangen på onsdag torsdag og fredag sist uke?
09.08.2018 kl 20:47

Nat er opp i kveld - kan det skyldes oppgangen i Photocure? Uansett: Jeg har en følelse av at Alexander Hansson har vært en pådriver i endringene i Photocure. Det får han betalt for nå - og forhåpentligvis fremover. High Seas har enda ikke levert regnskaper for 2017(!) De har vel ventet på at Photocure skulle vise muskler. Og det har Photocure til de grader gjort de to siste dagene. Og dette er nok bare begynnelsen på et svært sterkt forsinket (18 år?) eventyr- Forhåpentligvis får Photocure fullt gjennomslag for flexiscope, full aksept i først det amerikanske marked med flexiscope, og så også i Europa. Alt ligger regulatorisk til rette for en enorm oppgang, som tydeligvis akkurat har startet. Hva kursen i Photocure kan bli om ett- og to års tid om alt går etter planen og statistikkene, kan man lure på. Da kan Hanssons slutte i tankerbusiness.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.