Farma

dr. Stockman
15.08.2018 kl 22:26 3379

Ganske mange som blander sammen utsiktene for selskapet og utsiktene for aksjekursen. På kort sikt kan det være to helt forskjellige størrelser og det er nettopp det som gjør det mulig å gjøre ekstraordinære "klipp" i aksjemarkedet. Men da kan man ikke ha skylappene på og være rede til å omfavne mulighetene hvis de dukker opp. For min egen del er jeg godt fornøyd med den porteføljen jeg sitter med og som hovedskalig ble kjøpt til 22 kr, men etter den lovende kvartalspresentasjonen kan det godt være jeg øker hvis aksjen gjør et dypdykk. Uansett vil det ikke plage meg om aksjen får et midlertidig fall til 30 kr. At HS må kvitte seg med aksjene er en eventualitet man må være forberedt på, men som enn så lenge ikke er veldig sannsynlig - men fullt mulig. Besvergelser om at det ikke er mulig hjelper neppe verken for en selv eller for HS.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.