Olje

Ulrik1
14.01.2020 kl 16:10 1299

Selvmotsigende? Kursen svinger jo på forventninger og nyheter, det er snart gf og muligheten for positive svingninger er da til stede både før og etter avhengig av hva som kommer frem. Om jeg går ut i pluss så driter jeg i hvordan det går med selskapet etterpå. Det endrer jo ikke det faktum at jeg synes det er ett drittselskap og at jeg ikke tror at de har livets rett. Skal jeg selge lavest mulig for å tilfredsstille deg? Det det var snakk om før jul var at en del av de positive kun så gull og grønne skoger og de evnet ikke å ta til seg noe kritikk av selskapet og en del av kritikerne ble idiotforklart. Kjør ditt løp du, det er du som graver i gamle innlegg, ikke jeg. Det er nok av tvilsomme handlinger fra Iox de siste 2 årene og det har blitt grundig belyst fra flere hold.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.