Olje

Herbius
14.01.2020 kl 21:40 2721

Ja spændende hvem der får ret, jeg har givet indtryk af hvorfor jeg tror på caset.

Pax11 skrev
jeg synes det er ufint all den negative tilbakemelding til Analytikeren bare fordi han ikke tar helt..
Så Pax 11, nu kommer der en masser hvis”er fra en langsigtede aktionær der har sat sig ind i tingene.

Hvad nu hvis de får Bond lån hjem på 25 mio $

Hvad nu hvis C37 giver 400 fat efter plug.
Hvad nu hvis C30 giver 1000 fat efter de har sat Casing rigtig.
Hvad nu hvis M247 giver 1000 fat.
Hvad nu hvis de lejer en stærkere rig ind til ZarDap, bore den horisontalt har vi måske 3000 fat som de gamle Russere klarede i åben hul 80’erne..

Hvad nu hvis brønd 103 og 104 i Congo giver 5000 fat hver som nærligende brønde i området giver..

Coro vil producerer 700 fat om et halvt år, nok til at reflektere aktie kursen Idag.

Hvis hvis hvis dette lykkes har vi 4000 fat fra AS plus 5600 fat fra Congo plus 700 fat fra Coro.
Små 10.000 fat og en kurs på 15 plus

Oveni har vi 50-60 brønde mere i AS der kan bores plus 8-10 brønde i Congo.
Man kan nok også forvente mere super opkøb fra AC da han har vist han mestrer dette til perfektion..

Mange mange hvis”er, men derfor har jeg købt rigtig mange aktier her 👍👍. Om 1 år er vi meget meget klogere .
Op side kontra ned side..

Place your bets Fuckers. 😂😂

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.