Industri

Randers
16.08.2018 kl 13:38 7530

JBG, 10:35 - siste avsnittet;

flere på forumet, (hvem som sa hva husker jeg ikke), spekulerte på hva REC sine muligheter kunne være mtp å ekspandere.
Cash hadde de jo lite av. Kred.fasiliteten forduftet, og sjansen til å få store nok lån var ikke tilstede. Da kom teorien om
muligheten for et JV, hvor REC stilte med teknologi - og partner med cash. Slik ble det. Men at REC "lånte" cash av partner
for å greie 2014-gjelda, for så å ikke klare å betale tilbake - er en annen historie. En tredje historie er nok at REC håpet
de skulle kunne fortsette å benytte seg av PiT. Der "forregnet" de seg, dessverre

-Det første du tar opp, er jo typisk Kina da. Holdt på sånn lenge de. Stjæle og kopiere. Det begynte vel under et-eller-annet
dynasti som jeg ikke husker navnet på.

Jeg har sett dem, noen ganger. Et eksempel er gjerne bedriftsbesøk, på steder hvor de ansatte ikke hverken har lov til å
ta bilder eller fortelle noen "utenfor" om detaljer fra produksjon. Det er vel "under dekke" av mulig samarbeid og videre avtaler
de får til dette. Klassisk med 5 mann, ledet av èn eller to norske. Kineser 1,2 og 3 følger ikke med på guiding og info. De følger
med på alt annet som skjer rundtforbi. Nr 1 tar notater, nr 2 har kamera og knipser i vei - nr 3 er mer avansert og filmer i
hytt og pine. Nr 4 følger kansje med på guidingen, er lett fremoverbøyd - lyttende. Nr 5 virker ikke å ha noen funksjon,
rent utover det å holde øye med nr 1,2,3 og 4 ?
Redigert 16.08.2018 kl 13:43

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.