Olje

kronekursen
18.01.2020 kl 16:13 3218

da er vi 2 stk galne investorer :) Grattis*
Ser at de sliter med lagring og er begrenset til 5 dager. Etter 5 dager er de tvunget til å stenge ned produksjonen og det kan bli vanskelig å gjenopprette produksjonen.
Jeg tror at vi vil se effekten av 800.000 fat er vekke umiddelbart fra markedet (startet natt til i dag) + Frykt for eskalering og økt uro prises inn på mandag.
Deretter vil oljeprisen øke daglig i 5 dager før en ny stor økning hvis det ikke blir løsning på konflikten.
Ser for meg 68$ - 70$ på mandag.
opp mot 75$-80$ på fredag hvis det ikke er noen løsning og produksjonen må stenges.
Hvor mye av dette som prises inn på mandag er jeg usikker på, for jeg vet ikke hvor stor sannsynlighet det vil være for en løsning på så kort tid.
Men det er mye annet av uroligheter som smeller inn som en følge av dette, så jeg velger å sitte rolig med bull og se hvor det bærer hen ;)
Mulig 90-100$ ved blokkade en annen plass som de fleste vet om... Har på følelsen at det skjer noe slikt før valget til Donald.. Eneste måten å svekke USA på nå vil være å ramme oljen.
Spennende.no

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.