Gull og gruve

ELE 18.08.2018 kl 13:09 23260

Dette er en oppfordring spesielt til dere som er negative til selskapet,men også til dere positive, om å komme med en saklig og konstruktiv vurdering til de avtalene som selskapet har inngått med tanke på Ambershaw og CMT. Mange av dere er negative, og gir tydelig uttrykk for det på forumet. Ofte synes jeg det blir vel usaklig med løse påstander som blir hengende i luften, gjerne krydret med negative personskildringer av andre skribenter på forumet. Detter gjelder selvsagt ikke bare de som er negative. Det går begge veier.
Men det jeg savner er en analyse av hva som eventuelt fremstår som negativt med avtalene i et lengre perspektiv. Gjerne i et femårs perspektiv Hva er det som gjør dem til dårlige avtaler? Det holder ikke med for eksempel å kalle det for et luftslott punktum, eller å beskrive ledelsen som tilnærmet inkompetent. Det blir for enkelt. Er selv positiv til de nevnte avtaler, men savner konstruktiv kritikk på hva som eventuelt er negativt. Har vel ennå til gode å lese en god saklig negativ kritikk som jeg kan vurdere opp mot mine egne meninger. Er absolutt positiv til bidrag som kan utfordre de vurderinger jeg selv har gjort. Kan hende dukker det opp synsvinkler og bemerkninger som gjør at jeg må gå gjennom mine egne vurderinger på nytt?
Redigert 21.01.2021 kl 09:29

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.