Finans

Laks&axa
12.11.2017 kl 09:54 7176

Skipssjefen,

Er jo flott om du har tjent på aksjer, ikke noe som er bedre.

Husker du når du startet med kjøp i Axactor? du solgte på ca.1,80 som var ca samme kjøpskurs, og kursen gikk over 3kr på noen uker. Selv solgte jeg meg ut langt over 2kr den gang. Spiller forsåvidt ingen rolle. Det er mulig de nye i forumet biter på hva du skriver. Jeg har lest dine sprell over lengre tid og med det registrerte jeg at du har gått glipp av snart 3.000.000,- i AkerBP og solgte Qec rett før den tok av. Det er etterpå-klokskap. Poenget er og at det du kommer med nå i Axactor og er ETTERPÅ-KLOKSKAP.

Du helgarderer med at du tror kursen skal ned og at den kan gå opp.

Hvordan gikk det med Statoil og RSI? registrerte at du startet en short tråd da Statoil lå rundt 154. Det som skjedde var at Statoil gikk videre opp og nå 170. Neste gang RSI er lav kan kursen være over 154.

Jeg gidder ikke kommentere noe videre Skipssjefen. For det blir kun krangling om hvem som er best og best.

Ønsker deg all lykke videre Skipssjefen.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.