Farma

Londonmannen
19.08.2018 kl 16:57 6693

Registrerer at enkelte mener focuss sine anslag om kurs kr 1900,- er hinsides ethvert realistisk anslag.
Da slår det meg at jeg kjøpte meg inn i et selskap i 1997/98 som het Hospitel. Jeg kjøpte for kurs kr 1,50, og mener dette var høsten 98/vinteren 99. Disse aksjene lå og surret rundt 2- tallet frem til august 1999. Da var jeg på ferie østpå og tittet i en DN. Ble overrasket da jeg fikk se at aksjekursen var kommer over 3-tallet. Før jeg var tilbake i Bergen hadde kursen steget til over kr 7,-. Det ble en merkelig høst.
Uti oktober var kursen kommer opp i kr 75,- og jeg ble anbefalt å selge meg ut. Men på det tidspunktet var det ventet at kursen skulle kunne passere kr 100,- før årsskiftet. Anbefaling om å selge kom på en fredag og den påfølgende mandagen falt kursen til under kr 50,-. Men det sluttet ikke der. Kursen kom tilbake og slikket oppunder hundrelappen i slutten av desember. I januar 2000 brøt den gjennom 100,- og den var vel over kr 140,- før den snudde nedover igjen. Jeg solgte en del på kr 132,- man burde selvfølgelig gått ut med alt.

Men dette var et selskap basert kun på håp, tro og kjærlighet og var i realiteten en luftballong av dimensjoner. Men poenget er at når et slikt selskap kan stige såpass mye kun på forventninger, så skal man ikke tro at ikke PHO kan oppleve en tilsvarende flukt, gitt at de når får et skikkelig gjennombrudd i USA. Noe det faktisk ser ut som de er i ferd med å få. Litt tidlig å konkludere, men Q3 vil gi oss en god pekepinn. Og Q3 kan også bli en milestone mhp interessen rundt PHO. Jeg gleder meg! En ny Hospitel flukt skulle jeg ikke hatt noe imot, såsant det denne gangen er substans oppturen bygges på. Og det er det i tilfelle PHO!
Redigert 19.08.2018 kl 17:00

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.