Olje

Warom
21.08.2018 kl 12:23 9830

Barts;
Synes det er en god spekulasjon, og jeg tror jo også at de prøverer å "sikre seg" litt utfra forskjellige utfall(og aller helst før dom foreligger). Jeg sier jo i TS'en:

"Jeg har sågar vært innom tanken om at de har jobbet med en løsning hvor både Senegal, Total og Petronas skal være happy, og gjør de oss happy så er vel egentlig alle happy? Petronas får 30% av ROP, og kanskje 60% av SOSP?"

"Dernest løper tankene videre her til avtalen på A2/A5 som av uforklarlige årsaker «aldri closes». Denne uken er det seks måneder siden den ble signert, men fortsatt er den ikke godkjent av myndighetene."

Jeg tror derfor ikke at "noen får alt", eller med andre ord i pose og sekk, da både Senegal og Gambia er avhengig av å holde relasjonene gode med alle.

Igjen, jeg tror "alt" henger sammen "med alt" og som du sier, det er store penger på spill.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.