Olje

Warom
21.08.2018 kl 13:17 9667

FoT;

Du vet jo som jeg at jeg ikke når deg "til anklene" når det gjelder det oljetekniske. Det siste var det veldig spennende å diskutere den gang vi hadde "safe" lisenser og var i ferd med å farme ut(eller trodde vi var det). Jeg synes det er svært spennende å lære mer om de tingene(slik du skrev i ett innlegg som svar til kvasi sent i går kveld).

Jeg er imidlertid for tiden langt mer opptatt av om "vi" i det hele tatt har noen "oljetekniske" saker å snakke om i tiden fremover og fokuserer dermed på langt mer "kortsiktige muligheter", dvs beholder vi eller beholder vi ikke....
Jeg mener, jeg tror, jeg spekulerer....men jeg bruker svært mye tid på å forsøke å finne "hold" for det jeg mener, tror og spekulerer i.
Jeg kan være helt på viddene, eller jeg kan være inne på noe(gjennom ganske så lang tid). Dette er det KUN fremtiden som vil vise gehalten i.

Jeg synes det er svært bra at du kommer med motforestillinger, det får også meg til å tenke litt mer. Det eneste jeg ber om er at du må prøve å ikke lese absolutt ALT jeg skriver HELT bokstavelig og i korte setninger(dvs kanskje litt ut av sammenhengen). Jeg mener jo det jeg skriver, men jeg åpner jo ovenfor meg selv for at evntuelle utfall vil bli helt annerledes enn det jeg tenker og spekulerer i(men det KAN hende jeg treffer på noe).

Siden jeg IKKE vet svarene på alt(og heller ikke trenger å vite svarene på alt) så tar jeg utgangspunkt i det(noe som også er en grunn for at jeg investerer i selskap som dette). Faller noe på plass så blir det en ny "sinnsyk reise", gjør det ikke det så blir det definitivt ikke like hyggelig. Vi har tre "saker" å forholde oss til, Senegal/Gambia/Sierra Leone. Faller en av de på plass, så blir det uansett fra disse nivåene en "sinnsyk reise", det er i mine øyne(og i så fall) bare spørsmål om hvor "sinnsyk" den blir.

For at det siste skulle skje, så trenger jeg som sagt ikke å vite ALT, da hadde jeg heller investert i noe sikrere med langt mindre oppside(og nedside)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.