Sjømat ‑ fiskeri og oppdrett

SCK
23.08.2018 kl 17:10 5129

Da ble det noe ned på tampen ved Salmar da. Men den henter seg nok inn igjen om ikke så lang tid.

Er ikke helt enig med Milk at det lønner seg å sitte rolig og " ta til takke " med kun oppgang, selv om den for lakssektoren har vært svært god. Det vil alltid være nedganger i en aksje, og shorter man så tjener man penger også på det. Men det krever mye av investoren i både tid, kunnskap og kjennskap. Ikke minst det første.
Vanlige dødelige finner det nok greiere å sitte rolig og lang, i hvert fall gjør jeg det.
Jeg for min del startet kjøpene av SALM april/mai 2015 på kurs 120 - en får være fornøyd med det. Før så hadde man som rettesnor at all avkastning over bankrente er et pluss. Alt tilsier at det vil man oppnå videre i sektoren slik jeg ser det.

At Salmar vet hva de gjør mhht havmerdene må vi anta. Jeg vet jo ikke, men tipper at fremtiden ikke ligger i konvensjonelle merder innaskjærs.
Redigert 21.01.2021 kl 02:57

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.