Olje

JUICEitUP
24.08.2018 kl 20:32 15000

Re flua
Det er vel ikke akkurat slik at det klages så mye over kursutviklingen. Mange aksjonærer stiller derimot spørsmål ved den generelle salgsiveren vi ser enkelte dager. Har man stor tro på videre kursutvikling grunnet triggere som ligger i kjømda tenker jeg at det må være greit. Man kan jo da lure på om alle vet om disse triggere.

Er ellers enige med de som hevder at 40 dagern nok ikke er passert enda. Det var nok alt for optimistiske prognoser på dato for oppstart på dette fra forumet. Derfor ikke like sikker på funn som tidligere, men bra med hver eneste dag som går uten melding. Med funn tipper jeg et par kroner og med first oil et par kroner til. Uten funn tipper jeg at vi ligger under 20 ved årsslutt.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.