IKT

smudge
25.08.2018 kl 07:54 2738

Fakta er LeifH, at Stifinner, Rus og meg selv ikke har filla peiling på hvor komplisert biotech virkelig er. Stifinner anbefaler i øst og vest uten at pjokken vet hva han prater om. Solgte selv 80% i vinter /vår med eventyrlig gevinst, så det er fullt mulig å gjøre gode penger før ting går til helvete. Og det går stort sett til helvete med alle bio-selskap til slutt. Algeta ble en suksess, Clavis det stikk motsatte hvor 96% av alle pengene ble borte over natten.
Derfor stikker det dypt i meg at rus kommer innom og gjør narr av oss som har troen på Strong, at vi "nøyer oss med ører" og slikt pissprat.
Sånn sett fikk fjompene akkurat som fortjent i går, selv om det gikk pittelitt ut over meg også. Men gudene skal vite at "smellen "var verdt det:))

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.