IKT

Russebuss
25.08.2018 kl 10:51 2829

Hyggelig at dere unner meg og Stifinner litt nedgang i PCIB-kursen men dere glemmer at jeg solgte meg ned i fra 200k til 50k på snitt ca 55 og med inngang 15 så bør dere kunne regne ut min gevinst. At jeg kjøpte 50k på 46 for litt siden er også riktig så der blir det jo kortsiktig litt minus men så kjøpte jeg også 25k i går på 41 for å snitte ned så totalt sett ikke ille for meg. Jeg er ikke av dem som tror på flere tusen i kurs for PCIB men 100-150 ja det tror/drømmer jeg om. Jeg anbefalte HEX til det kjedsommelige på kurs under 4 - samme med PSI på kurs i fra 3 og traff vel rimelig bra på begge! Og ja jeg tror på PCIB selv om jeg ikke har kompetanse til å skjønne detaljene og jeg har ALDRI latt være å fortelle at dette er risiko x 10 i forhold til for eks Strong men da blir jo også avkastningen vesentlig bedre den dagen dem lykkes. Kurs 40 i PCIB er ikke så bra når vi vet den var i 64 men ikke glem at Stifinner anbefalte i fra under 5 så han har vel i realiteten ikke bomme så mye?
Jeg har problem med å forstå hensikten med den ufine tonen flere her på tråden har til meg og Stifinner. Vi skriver om det vi har tro på og det gjør vel dere også ? Å komme med tips er ikke det samme som et pålegg og bør derfor tolkes positivt? Jeg har brukt megler i 25 år men har fått like mange tips på forumet som i fra ham men det er jo opp til meg hvem jeg velger av disse.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.