Industri

Honor
04.01.2018 kl 22:01 6193

Jeg kjenner til de avisartiklene du nevner og de hadde nok sitt å si i det korte bildet i alle fall. Det skjedde mye i 2017 og det meste var positivt. Jeg kan ikke ramse opp alt her, men gå på «Nyheter» på sship på hegnar.no, der får du noe oversikt. Ny største eier, positiv restrukturering, masse kontrakter i periode du nevner, samarbeidsavtale med Virgin, innside handel, Q2 17 økt inntekt og flott overskudd, større inntog i havbruksanlegg, rekordstor ordrebok osv. Jeg personlig er av den oppfatning at det er mye som ikke gjenspeiles i kursen enda av kjente faktorer. Jeg har enda ikke sett noe analyse av selskapet, men er kjent med at det er sjelden meglere bruker mye resurser på selskap på Axess listen. Hvis du se på kursutviklingen siden slutten av august 17 er det bare opp og flatt med et unntak i nov. På sikt tror jeg bestemt denne skal mye høyere. Etter at det kom ny storeier på plass har bud på selskapet i alle fall ikke blitt bekjentgjort. Tidligere var det jo flere interessenter, men det kan jo fort endre seg igjen. Teknologien er i alle fall svært attraktiv og fremtidsrettet. Verden skriker etter renere miljø, eks. smarte byer osv. Lykke til uansett.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.