Gull og gruve

26.08.2018 kl 10:09 5766

Bra omsetning både torsdag og fredag. Sitter med en følelse av at det kan skyldes en av to muligheter. At shorterene sier seg fornøyd, eller at BO posisjonerer seg foran neste uke. Sannsynligheten er vel størst for at sistnevnte alternativ er det mest troverdige. Mange har pekt på at en utsettelse av transje to vil være gunstig. Umiddelbart tenkte jeg det samme selv, men heller vel nå imot at det beste vil nok være å få det unnagjort. Vi må i gjennom det, og jeg tror ikke at kursen vil stige nevneverdig med vissheten om hva som var i vente dersom en utsettelse ble gjennomført. Dessuten så trenger vel selskapet mer midler til en forventet aktivitet med tanke på Ambershaw , gjennomføring av CMT, samt utvikling av token prosjektet. Registrerer også at selskapet søker etter forsterkninger til kontorstaben.
Torsdagen vil nok gi oss visse signaler på hva som kommer utover høsten. Regner med at ledelsen har skjønt viktigheten av hva en tydelig og troverdig kommunikasjon med aksjonærene betyr. Vil bli overrasket og svært skuffet dersom det ikke blir servert noe som kan gi ny næring til troen på at selskapet kan levere på det de har guidet. Og med det mener jeg noe konkret, ikke bare visjoner.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.