Finans

Volf
12.11.2017 kl 20:36 6813

Ja SS jeg trader i GOGL siste omsatt kurs fredag var kr 65, forhåpentligvis på vei opp til kr 68 igjen og da selger jeg og venter på neste fall. Mange roper om at GOGL passere kr 70 temmelig snart , men jeg trur det blir først etter Q3 som legges frem 30 November og det kommer til å bli et brukbart resultat. Se mine innlegg på GOGL trådene gamle og nye.

Så har jeg en post i FLNG som jeg har meget stor tru på og kurs kan dobles neste år går alt bra. Les deg litt opp på selskapet og fremtidsutsiktene for LNG frakt så ser du mulighetene. (Liker dårlig å anbefale noen å kjøpe aksjer jeg har tru på,er lett å bli missforstått )

Er også inne i DOF dem kjøpte jeg billig langt under emikurs og har tro på det selskapet eneste innen offshore jeg som vil klare seg bra i dagens marked.

Ellers så er jeg i kontanter og venter på muligheter, faller AXA ned til 2,58 skal jeg forsøke å gjøre en trade inn/ut samme dag eller mange ganger, må se utviklingen.

Ha en fin kveld og en innbringende kommende uke.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.