Gull og gruve

Triggly
26.08.2018 kl 13:08 5598

Jeg er enig med deg namtrah.
Det beste gruve grue kan gjøre nå er å utsette transje 3 til rundt sommeren neste år, finne en alternativ kilde til penger (tokens anyone?) og deretter finansiere CMT og videre drift av AMI med 3 transjer + tokengevinst. Dette ville gitt markedet nødvendig pusterom og gitt kursen tid til å stabilisere seg på et høyere nivå. Hvis selskapet hadde meldt om både utsettelse av transje 3 og suksess i tokensalget så hadde kursen gått amok. Aksjen kunne fort vært over 3 kroner igjen.

Desverre tror jeg ikke dette vil skje. Det ser ut som at folk glemmer at også BO kan kalle på transje 3. Med tanke på hvor lang tid transje 1 tok, så vil jeg tro at transje 3 blir trekt i førsten av desember/ senest utpå nyåret. Element vil da ha ett år på seg til å kalle på 2-3 transjer til før de har midler nok til CMT kjøpet.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.