IKT

27.08.2018 kl 09:33 2045

At du har snitt under 10 har da vel ingen som helst betydning for andre enn deg Stifinner. Du rådet meg og andre her på tråden om å kjøpe PCIB nylig på 50-tallet. Det ville vært katastrofe og maks uheldig timing. Vi som satt på sidelinjen så det som skjedde som et mulig utfall, men det så ikke du? Nå blir PCIB utvannet så det holder og mange nye aksjer. Ikke snakk om at alle de som tegner seg blir sittende. Det kommer et overheng av aksjer til salgs med mindre det ikke kommer noen saftige nyheter og/eller noen som virkelig vil vekte seg videre opp. Hvem? Å kjøpe nå på 40-tallet slik Rusbrus gjorde vitner for meg om overmot og litt dårlig gangsyn kanskje? Såpass som det jeg skriver må dere tåle når dere går så høyt ut begge to.

OBS: vi fortsetter på ny tråd. Forhåpentlig PCIB-fri?
Redigert 27.08.2018 kl 09:38

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.