Olje

gunnarius
28.08.2018 kl 15:10 6702

Det var Julien som fikk inn John. Sistnevnte gjør etter mitt syn en meget god jobb. Synes han vokser med oppgavene. Får bare gjenta hva som er nevnt tidlgiere fra min side og sagt av Julien nærmest ifm. hans inntredesle som styreformann: Aje skulle materialiseres, deretter selges. PEN så ikke for seg virksomhet ut av Nigeria. Det er vel dette i praksis CEO nevner på CC, dvs. Gabon og Tunisia som kjerneområder. Ad Nigeria - her er nok neppe noe endret og det er virkelig hva selskapet forsøker på, selge eller carry. Mest trolig å selge. Er iallefall hva som er blitt meldt.

Panoros styre er glimrende. Det fikk en del pepper av flere her på forumet. Synes virkelig at vårt styre har levert, samt dokumentert å ha kontroll. Vil faktisk hevde at utviklingen i stor grad er beroende på styrets dyktighet og kompetanse. Denne fighten med Yinka og New Age på Aje vitner om mot og innsikt.

Å få inn BWO på Dussafu kan ses på som et smart trekk - vinn, vinn. Kanskje kom Dussafu rekende på en fjøl for BWO, men det hele skulle da formaliseres og man holder den gode tonen.

Har ikke spurt noen enda, men vil anta at Julien med sine franske aner muligens har noe med dette familiedynastiet i Tunisia å gjøre. Hva jeg tror er at Tunisia ikke er en ren tilfelighet ifm. DNO, men også at PEN har søkt aktivt en slik løsning.

Min slutning, aksjekursens utvikling er også tuftet over godt management og styre.
Redigert 28.08.2018 kl 15:12

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.